Krok 1: “Vždy se musíš dívat dopředu, když jedeš. O to víc důležité je to v zatáčce s kolejemi. Pokud se díváš dolů na přední vidlici, na kolej přímo před tebou nebo někde jinde, kam nechceš jet, máš velikou šanci, že vyletíš z koleje nebo ztratíš rovnováhu. Na fotografii ještě nejse ani za půlkou a už se dívám / soustředím na skok, který je na výjezdu.” |
|
|
Krok 2: “Drž venkoví loket nahoře. Pomáhá ti tak lépe udržet motorku ve sklonu při průjezdu kolejí a taky udržet ve správném sklonu tvou horní část těla v zatáčce. Čím je ostřejší zatáčka, tím více musíš motorku naklonit..” |
|
|
Krok 3: “Rád jezdím zatáčky s kolejema. Musíš mít prst na spojce pro případ, že budeš potřebovat vyšší otáčky motoru a zvětšit výkon. Dávej ale pozor abys otáčel rukojetí plynu jemně, abys pořád měl kontrolu nad strojem. |
|
|
Krok 4: “Váha musí být na venkovní stupačce, abychom pomohli větší trakci/přilnavosti motocyklu k terénu. Posuň svou botu dopředu, abys na stupačku tlačil prsty. Je to lepší, zejména, když jsou koleje hluboké jako v případě na obrázku, protože můžeš zachytit špičkou o okraj koleje.”.. |
|
|
Krok 5: “ Svou vnitřní nohu zvedněte nahoru a mimo dráhu. Je to velmi důležité, protože pokud táhneš za sebou nohu blátem, posune tě to v sedle dozadu nebo úplně ztratíš rovnováhu a setrvačnost. Já sedím asi ve středu sedla a moje horní polovina těla je lehce nakloněna dopředu kvůli lepší přilnavosti předního kola..” |
|
|
Krok 6: “Můj prst není na páčce přední brzdy, protože …. (nevím proč, ale brzy to zjistím - because I was really feelin’ it when this shot was taken.). Ty ale můžeš kdykoliv trošičku zmáčknout přední brzdu aby ti pomohla zlepšit trakci předního kola uvnitř koleje.” |
|